[TYPO3-UG Dutch] tt_content media outerwrap wordt 2x geprint

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Dec 7 12:21:45 CET 2011

Hoi Muriel,

Dat is een eitje voor een "insert record" in combinatie met een frame.

Heb nu geen tijd het uit te leggen.

Als ik vanavond weer terug ben, en jij bent er nog niet uit, zal ik een
kleine handleiding maken.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

"Muriel le Pair"  schreef in bericht
news:mailman.1.1323256174.6862.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

Hallo Eef,

Op 07-12-11 10:57, Eef Wesselink schreef:
> Ik weet niet of jij "in" bent om TemplaVoila te gebruiken, maar volgens
> mij
> zou dan de oplossing heel simpel zijn door voor deze inhoud een FCE aan te
> maken. Weet niet of dat een optie is voor jou?
> Bij nader inzien; moet toch ook zonder kunnen: Als je nu eens een stukje
> externe html insluit in je template, dan kun je daar mooi je div in kwijt.

Nee want het gaat om een reeks elementen die eindeloos moeten kunnen
worden toegevoegd.

> Eventueel pas je voor pagina's waar je deze specifieke content wilt hebben
> je template aan.

Dat gaat dus niet.

> Een pasklare oplossing binnen TS heb ik niet voor je en ik moet bekennen
> dat
> ik ook regelmatig aanloop tegen het feit dat wraps soms net iets anders
> werken dan je verwacht en hoopt.

Ik zit er ernstig over te denken om het maar met JavaScript op te lossen.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair