[TYPO3-UG Dutch] tt_content media outerwrap wordt 2x geprint

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Dec 6 17:44:33 CET 2011

Op 06-12-11 17:13, Eef Wesselink schreef:
> Heb even voor je lopen knutselen; misschien heb je hier iets aan:
>
> tt_content {
>      div {
>       20 {
>         stdWrap {
>           # add div to normal col, leave others blank
>           outerWrap =<div id="test1">  |</div>
>           outerWrap.if {
>             equals.field = colPos
>             value = 0
>           }
>           text {
>             20 {
>               # remove standard datawrap of all text elements
> [...]

Hoi Eef,

Ik heb het even getest, maar bij mij werkt het helaas niet.

Het probleem zit op een of andere manier bij outerWrap (idem voor andere
wrap functies).

Volgens de TsRef wraps outerWrap the complete content. Maar dat klopt
niet helemaal. outerWrap heeft een eigen willetje en probeert eigenwijs
de html te corrigeren. Dat wil zeggen:

outerWrap = <div id="test1"> |

Als je in plaats daarvan bijvoorbeeld een span gebruikt komt de
outerWrap opeens binnen de <p> tag te staan (en de span tag wordt niet
afgesloten).

outerWrap = <span id="test1"> |

Heel vreemd. Ik kan nog steeds nergens vinden hoe je dit uit zet.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair