[TYPO3-UG Dutch] tt_content media outerwrap wordt 2x geprint

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Tue Dec 6 17:58:52 CET 2011

Hallo Muriel,

Ik zie dat ik een paar afsluitende accolades vergeten ben. Ik weet niet of
het daaraan liggen kan?
Anders zou ik deze constructie maken:

tt_content {

   text {
     20 {
       # remove standard datawrap of all text elements
       dataWrap = |
       stdWrap {
         # add div to normal col, leave others blank
         outerWrap = <div class="test1"> | </div>
         outerWrap.if {
           equals.field = colPos
           value = 0
         }
         removeBadHTML = 0
       }
     }
   }
   media {
    20 {
[...]

Zou dan volgens mij de volgende output moeten opleveren:

    tekst element
    media element

mooi is anders, maar ja soms moet je wat.

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss