[TYPO3-UG Dutch] tt_content media outerwrap wordt 2x geprint

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Tue Dec 6 17:13:24 CET 2011

Hallo Muriel,

Heb even voor je lopen knutselen; misschien heb je hier iets aan:

tt_content {
    div {
     20 {
       stdWrap {
         # add div to normal col, leave others blank
         outerWrap = <div id="test1"> | </div>
         outerWrap.if {
           equals.field = colPos
           value = 0
         }
         text {
           20 {
             # remove standard datawrap of all text elements
             dataWrap = |
             removeBadHTML = 0
             }
           }