[TYPO3-UG Dutch] tt_content media outerwrap wordt 2x geprint

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Dec 6 16:23:05 CET 2011

Mmmm, te vroeg gejuicht.

Ik wil 2 elementen in een div insluiten. Dus

    tekst element
    media element

En hoopte dat op deze manier te kunnen oplossen:
(dus bij text element: outerWrap = <div id="test1"> |, en bij media
wordt de tag gesloten).

tt_content {

   text {
     20 {
       # remove standard datawrap of all text elements
       dataWrap = |
       stdWrap {
         # add div to normal col, leave others blank
         outerWrap = <div id="test1"> |
         outerWrap.if {
           equals.field = colPos
           value = 0
         }
         removeBadHTML = 0
       }
     }
   }
   media {
    20 {
[...]

Das leuk bedacht, maar het werkt niet. TYPO3 sluit automatisch de eerste

Dus:
    tekst element
    media element

Als ik ipv outerWrap gebruik dataWrap gebruik dan wordt de html niet
automatisch "gecorrigeerd". Alleen heb ik daar in dit geval niets aan
omdat ik die niet alleen op 1 kolom kan toepassen.

Iemand enig idee hoe ik TYPO3 zover krijg dat ik gewoon mag doen wat ik wil?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair