[TYPO3-UG Dutch] Inloggen op BE niet mogelijk

WvdAkker (WilSoft Software Developement) listsrv at wilsoft.nl
Wed Sep 22 22:21:32 CEST 2010

Hallo Eef,

Ik heb geen htaccess kunnen vinden in de diverse dirs.

Verder heb ik de database even onder een andere website gehangen en kon
ik gewoon
inloggen. Met de DB lijkt dus niks mis en met de localconf.php ook niet
(ook uitgewisseld).
Overigens draait de website op Typoversie 4.3.5.

gr,
Willem

believed to be clean.