[TYPO3-UG Dutch] Inloggen op BE niet mogelijk

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Sep 22 21:53:55 CEST 2010

Dag Willem.

Even verder puzzelen. Is met typo3 altijd nog gelukt :-)

Volgende wat ik zou doen is .htaccess even veranderen naar _.htaccess, zodat deze niet effectief is.
Flink Ctrl-F5 in je browser, om zeker te zijn dat je ook naar laatste versie zit te kijken.

Ah, nog eentje: Mogelijk is je admin inlog niet echt goed gelukt.
Maar helemaal logisch is mijn insteek niet, omdat je dan foutmeldingen zou moeten zien.

Vrgr Eef