[TYPO3-UG Dutch] Inloggen op BE niet mogelijk

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Sep 22 23:09:37 CEST 2010

Willem,
htaccess heet .htaccess. Door die punt wordt ie in gewone listings niet
getoond.
Als je met een ftp-client werkt kun je dat meestal instellen.
Als je in de shell werkt kun je een extra parameter bij ke ls gebruiken.
Zelf werk ik meestal met ls -lisa (zit al 30 jaar in mijn vingers).

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg