[TYPO3-UG Dutch] Direct inloggen op een afgeschermde pagina?

Frans van der Veen[netcreators] frans at netcreators.com
Thu Sep 9 14:25:49 CEST 2010

Hallo Jordan,

Nog een mogelijkheid is de 404 handler af te vangen, en aan de hand van
de meegegeven status te kiezen of je de gebruiker wil redirecten naar de
daadwerkelijke 404 pagina of naar de algemene login pagina. De login kun
je dan zo instellen dat deze weer terug redirect naar de oorspronkelijke
pagina. Dit is complexer dan de oplossing die Daniel noemt. Hiervoor
moet je wat programmeren.

Groet,

--
Frans van der Veen
Certified TYPO3 Integrator / TYPO3 Developer

Netcreators: Open Source, Open Minds, Open People