[TYPO3-UG Dutch] Direct inloggen op een afgeschermde pagina?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Sep 9 20:30:29 CEST 2010

Ik was misschien nog niet helemaal duidelijk.

Stel je verstuurt een nieuwsbrief met een directe link naar de
afgeschermde pagina.

Dat werkt dus niet via TYPO3 en wel via allerlei andere CMS systemen.

Men moet dus direct vanuit een nieuwsbrief bij 10 verschillende
afgesloten webpagina's uit kunnen komen. Dus altijd inlogpagina en na
inloggen de geklikte link.

Dat blijkt dus niet te werken heb ik gemerkt.

Ik zou hopen dat iemand vertelt dat dit wel kan.

Groeten,
Jordan