[TYPO3-UG Dutch] Direct inloggen op een afgeschermde pagina?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Sep 9 14:14:59 CEST 2010

Hallo Jordan,

Er zijn, zoals gebruikelijk in TYPO3, ook hier weer vele wegen die naar
Rome leiden.

Een afgeschermde pagina is voor iedereen die daar geen toegang toe heeft
onzichtbaar. Dus een 404.

Een methode is dat je een gewone pagina maakt met een login blokje.

Vervolgens kun je een gebruiker die hierop inlogt redirecten naar een
beveiligde pagina. In de praktijk zie je dan wat jij ziet zoals het
"werkt op de meeste systemen".

Een andere werkwijze is om dezelfde pagina wel vol te stoppen met
content maar deze voor niet ingelogden te verbergen. Zodra iemand is
ingelogd verschijnen die content elementen.