[TYPO3-UG Dutch] Direct inloggen op een afgeschermde pagina?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Sep 9 13:27:55 CEST 2010

Hey allen,

Ik heb het gevoel dat direct inloggen op een afgeschermde pagina met
TYPO3 niet mogelijk is. Ben benieuwd of ik dit goed zie.

Wat wil ik?

Ik heb een afgeschermde pagina voor een specifieke gebruikersgroep. Ik
had verwacht dat als ik de URL van deze afgeschermde pagina zou
opvragen ik de inlogcode krijg te zien om in te loggen en na succesvol
inloggen deze pagina zou verschijnen.

Echter wat gebeurt er?

Als je zo'n directe afgeschermde pagina opvraagt:

http://www.uwdomein.nl/afgeschermdepagina

krijg je direct een 404 not found pagina. Is dit de standaard manier
waarop TYPO3 hiermee om gaat?

Is het daarnaast mogelijk als men een afgeschermde pagina benadert de
inlogcode getoond wordt en na succesvol inloggen de eerder opgevraagde
afgeschermde pagina? zo werken de meeste systemen.

Groeten,
Jordan