[TYPO3-UG Dutch] Probleem met Intropackage op Server.

Sebastiaan de Jonge szebi.eger at gmail.com
Tue Sep 7 14:07:23 CEST 2010

Hallo Fred,

Het lijkt erop dat er iets niet lekker loopt met de JavaScript die
door de RTE gebruikt wordt in de backend van je TYPO3 installatie. Heb
je toevallig JavaScript foutmeldingen gekregen?

Wat je zou kunnen proberen is in de Extension Manager (onder Admin
Tools) naar de instellingen van de RTE te gaan (klik op htmlArea RTE
(rtehtmlarea)) en in de opties de volgens optie uit te schakelen:

Enable compressed scripts
[enableCompressedScripts]

Kind regards,
Sebastiaan de Jonge