[TYPO3-UG Dutch] Probleem met Intropackage op Server.

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Tue Sep 7 23:58:14 CEST 2010

Hartelijk dank voor de tip. Hoe kan dat met de standaard intropackage op
standaard wijze geinstalleerd verkeerd staan?

Overigens vind ik hier en daar veel rode teskt, zoals bij deze extensie ook
onderaan:

*A difference between the originally installed version and the current one
was detected!*

*Modified files:*
templates/rtehtmlarea_pageheader_frontend.html

Op 7 september 2010 14:07 schreef Sebastiaan de Jonge
<szebi.eger at gmail.com>het volgende: