[TYPO3-UG Dutch] Probleem met Intropackage op Server.

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Tue Sep 7 12:54:37 CEST 2010

Hallo,

Ik heb lokaal zitten stoeien met het Introductiepakket. Nu heb ik hetzelfde
package in een subdomein op de webserver geinstalleerd en de frontend werkt
OK. Maar als ik in de backend de page content wil wijzigen en de tab voor
text kies krijg ik i.p.v. de RTE editor de boodschap: The editor is being
loaded. Please wait...

Maar hoe lang ik ook wacht er komt niet. Wie weet wat dit kan zijn? Ik heb
de installatie hetzelfde gedaan als lokaal, met dezelfde standaard settings.
--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink