[TYPO3-UG Dutch] Error in Introduction package

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sun Sep 5 18:23:38 CEST 2010

Hoi Ben,

Ik heb de Redmine issue list bezocht en zou best willen submitten, maar zie
nergens een knop of andere link om de bug in te dienen. Ik heb nog meer
dingen gevonden. Ik zou alles in een doc kunnen verzamelen en je opsturen.
:)

Groeten, Fred

Op 5 september 2010 15:52 schreef ben van 't ende <ben at typo3.org> het
volgende: