[TYPO3-UG Dutch] Error in Introduction package

ben van 't ende ben at typo3.org
Sun Sep 5 15:52:21 CEST 2010

On 04/09/10 23:52, Fred Mellink wrote:
> In Web.Template mode klik ik op pagina "Any language, Any Character" en kies
> rechtsbovenaan Typoscript Object browser:
>
> Krijg rood vak met Errors and warnings
> 2:    Line 3452: Object Name String, "?" contains invalid character "?".
> Must be alphanumeric or one of: "_-."

Hey Fred,

Goed bezig ;-) Het is toevallig dat ik de Nederlandse lijst aardig volg, maar de
bugs of issues voor de Introduction Package worden hier bijgehouden.
http://forge.typo3.org/projects/extension-introduction/issues

Zou je hem daar kunnen toevoegen? Er zijn meer mensen die aan de Introduction
Package werken en die de Nederlandse lijst niet volgen of zelfs niet kunnen lezen.

Groeten

Ben