[TYPO3-UG Dutch] Error in Introduction package

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Sep 5 20:01:21 CEST 2010

Hoi,

On 5-9-2010 18:23, Fred Mellink wrote:
> Ik heb de Redmine issue list bezocht en zou best willen submitten, maar zie
> nergens een knop of andere link om de bug in te dienen.

Zodra je inlogt met de gegevens waarmee je ook op typo3.org inlogt
verschijnt er een link om een nieuwe issue te kunnen indienen.

Mocht je nog geen typo3.org account hebben, dan is het aan te raden je
even te registreren.

> Ik zou alles in een doc kunnen verzamelen en je opsturen.  :)

Je kunt vast zelf alle redenen bedenken waarom dat niet zo handig is...

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.