[TYPO3-UG Dutch] TMENU level 1 alleen ACT en CUR weergeven

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Oct 26 16:59:33 CEST 2010

Hoi Muriel,

Ik heb de indruk dat je verkeerd begint.
Zo denk ik dat dit geweldig redundant is:
temp.sidebarmenu.10.special.value.field = uid
Volgens mij kun je die hele regel weg laten.

Maar ik vraag me sowieso af waarom je special gebruikt.

Kun je de hele typoscript van je menu eens laten zien hier?

En leg nog eens uit waarom je NO niet wilt zien terwijl je wel tegelijk
pagina 1 en pagina 2 wilt zien. Daar zal 1 van beide NO zijn.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg