[TYPO3-UG Dutch] TMENU level 1 alleen ACT en CUR weergeven

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Oct 26 18:06:44 CEST 2010

Hoi Daniel,

Op 26-10-2010 16:59, Daniel Doesburg schreef:

> Ik heb de indruk dat je verkeerd begint.
> Zo denk ik dat dit geweldig redundant is:
> temp.sidebarmenu.10.special.value.field = uid
> Volgens mij kun je die hele regel weg laten.
>
> Maar ik vraag me sowieso af waarom je special gebruikt.

Tja ik ook, maar onderstaand script print altijd NO ook als je NO = 0
als waarde meegeeft.

> Kun je de hele typoscript van je menu eens laten zien hier?

# ------------------------
# Menu - sidebar
# ------------------------
temp.sidebarmenu = COA
temp.sidebarmenu.10 = HMENU
temp.sidebarmenu.10.entryLevel = 0
[PIDinRootline = 4] || [PIDinRootline = 13]
    temp.sidebarmenu.10.entryLevel = 1
[end]
temp.sidebarmenu.10.1 = TMENU
temp.sidebarmenu.10.1 {
     	noBlur = 1

      	NO = 1
       	NO.allWrap =  <h1 class="hide">|</h1>

     	ACT = 1
     	ACT.stdWrap.case = lower
     	ACT.allWrap =  <h1>|{$lib.sidebar.img0}</h1>

     	CUR = 1
     	CUR.stdWrap.case = lower
     	CUR.allWrap =  <h1>|{$lib.sidebar.img0}</h1>
}
temp.sidebarmenu.10.2 = TMENU
temp.sidebarmenu.10.2 {
     	noBlur = 1

      	NO = 1
      	NO.stdWrap.case = lower
       	NO.allWrap =  <li>|</li>

     	ACT = 1
     	ACT.stdWrap.case = lower
     	ACT.allWrap =  <li class="selected">|</li>

     	CUR = 1
     	CUR.stdWrap.case = lower
     	CUR.allWrap = <li class="selected">|</li>

	wrap = <ul>|</ul>
}

Daaronder wordt nog een afbeelding geprint vandaar COA

> En leg nog eens uit waarom je NO niet wilt zien terwijl je wel tegelijk
> pagina 1 en pagina 2 wilt zien. Daar zal 1 van beide NO zijn.

Nee dat wil ik dus juist niet.

Als je op pagina 1 klikt (of een subpagina van pagina 1) dan moet je
alleen de titel krijgen van pagina 1, met daaronder alle subpagina's van
pagina 1. Pagina 2, 3 etc moeten niet worden uitgeprint.

Idem voor andere hoofd en subpagina's.

Dus voor alle duidelijkheid, ipv NO.allWrap = <h1 class="hide">|</h1>
wil ik dat NO in zijn geheel niet geprint wordt.

--
Met vriendelijke groet,

Muriel le Pair