[TYPO3-UG Dutch] TMENU level 1 alleen ACT en CUR weergeven

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Oct 26 14:56:09 CEST 2010

Hallo,

Volgens mijn wil ik iets heel erg simpels, maar ik krijg het niet voor
elkaar.. Ik vermoed dat ik iets over het hoofd zie.

Ik wil eigenlijk gewoon een TMENU waarbij op level 1 alleen de ACT of
CUR state wordt weergegeven (dus zonder NO). Nu zou ik uiteraard NO
kunnen verbergen met CSS, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een "nette
oplossing".

Dus op pagina 1 en op alle subpagina's van pagina 1 moet het volgende
menu worden getoond (idem voor pagina 2 etc etc):
-- pagina 1
---- sub 1
---- sub 2

Dit werkt op zich vrij aardig voor een hoofdpagina, maar absoluut niet
op een subpagina:
temp.sidebarmenu.10.special = directory
temp.sidebarmenu.10.special.value.field = uid

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair