[TYPO3-UG Dutch] buddy met tt_news ervaring gezocht.

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Thu Oct 28 10:07:21 CEST 2010

Hoi Eef...

Mijn nieuwe site begint langzaam aan wat te worden:
http://study.mellink.info moet binnenkort http://vision-4-life.nl gaan
vervangen. De nieuwe site is een integratie van het Introductie Package en
een Template van Andreas Viklund. Op die site is ook tt_news ingebouwd op de
Examples/News pagina. Nu wil ik dat a.h.w. kopieren, maar uitgebreid met
meer pagina's, categorieen, ed. op http://kbc.bb-hosting.org maar wil
checken met een "buddy" of ik de juiste categorieen en structuur bouw. Het
verder vullen van de pagina's, het meeste werk, kan ik prima zelf doen.

Groetjes, Fred

Op 27 oktober 2010 22:56 schreef H.E.Weenink | Aristo WebDesign <
h.e.weenink at aristo-webdesign.nl> het volgende: