[TYPO3-UG Dutch] Click-enlarge - Parameter Error: Content not available

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Oct 19 11:35:49 CEST 2010

Hoi,

On 19-10-2010 11:18, Barbara Wijbenga wrote:
> Op een site van een bepaalde klant van ons, krijg je als je een
> Click-enlarge foto aanklikt deze foutmelding: "Parameter Error: Content
> not available." Ik weet niet wat dit veroorzaakt, maar als ik de md5
> parameter uit de url van de popup haal, werkt het wel.

Gokjes:

1. Caching uitgeschakeld
2. Caching framework in gebruik, maar niet goed geconfigureerd
3. Caches geleegd, maar pagina's komen uit caching proxy en zijn niet
opnieuw in de TYPO3 caches gezet (bij het opbouwen van de pagina wordt
de inhoud van de clickEnlarge in de cache geplaatst)

Zonder enige informatie over versies en configuratie blijft het
natuurlijk wel wild gokken.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.