[TYPO3-UG Dutch] Click-enlarge - Parameter Error: Content not available

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Tue Oct 19 12:09:02 CEST 2010

Ik werk met versie 4.4.4.
Ik heb niets aan de standaard cache instellingen gedaan.
Heb typo3temp geleegd, cache files in typo3conf verwijderd en Clear all
caches in de backend gedaan.

Alles precies hetzelfde als bij onze andere sites, maar deze staat op een
andere server (waar ik zelf niet bij kan) en sinds een tijdje krijg ik deze
fout. Het was eerst wel goed.

Groeten,
Barbara

"Jigal van Hemert" <jigal at xs4all.nl> schreef in bericht