[TYPO3-UG Dutch] Click-enlarge - Parameter Error: Content not available

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Tue Oct 19 11:18:15 CEST 2010

Goeiemorgen/middag,

Op een site van een bepaalde klant van ons, krijg je als je een
Click-enlarge foto aanklikt deze foutmelding: "Parameter Error: Content not
available." Ik weet niet wat dit veroorzaakt, maar als ik de md5 parameter
uit de url van de popup haal, werkt het wel.

Ik heb nu kj_imagelightbox2 geïnstalleerd. Als je die gebruikt, krijg je
geen popupje en dus ook geen error, maar het zou wel fijn zijn als de
oorzaak van dit probleem ook weg zou zijn.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
Barbara