[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5 beta1

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Nov 23 08:06:48 CET 2010

Hoi Ronald,

On 22-11-2010 22:42, Ronald Wopereis wrote:
> hi Jigal, ik heb de bug ook gezien in mijn eigen installatie
> dummy.red-seadog.nl

Het beste kun je even de twee bestanden van de Extension Manager
vervangen [1] en [2]; en daarna TemplaVoilà even opnieuw installeren.

Als je alleen de paden in TemplaVoilà aanpast, dan kun je hetzelfde
probleem tegenkomen met andere extensies die een backend module bevatten.

[1] http://goo.gl/skuug
[2] http://goo.gl/Ji1E2
(verkorte URLs naar de bestanden in svn.typo3.org, de uiteindelijke URLs
maken meteen duidelijk wat het pad is van de betreffende bestanden)

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.