[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5 beta1

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Tue Nov 23 11:00:58 CET 2010

hi Jigal, heb inhoud van de twee bestanden middels copy/paste overschreven
daarna remove extension en install extension
probleem blijft hetzelfde.

moest ik tussendoor nog iets doen? uit en inloggen oid ?

alvast bedankt,

Op 23 november 2010 08:06 schreef Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl> het
volgende:

http://www.red-seadog.com