[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5 beta1

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Mon Nov 22 22:42:22 CET 2010

hi Jigal, ik heb de bug ook gezien in mijn eigen installatie
dummy.red-seadog.nl
(o.a. bij de templavoila knop linkerkant backend:
*Warning*: require(init.php)
[function.require<http://dummy.red-seadog.nl/typo3conf/ext/templavoila/mod2/function.require>]:
failed to open stream: No such file or directory in*
/var/www/dummy/typo3conf/ext/templavoila/mod2/index.php* on line *84*
**)
wat is de minimale wijziging die nodig is om het ding weer a/d praat te
krijgen?

ik kan met FireZilla wel index.php wijzigen op de conf.php regel.
moet daar iets van backpath in of bij?

Op 22 november 2010 20:40 schreef Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl> het
volgende:

http://www.red-seadog.com