[TYPO3-UG Dutch] Content element in Templavoila FCE

Koen Van Nuffelen koen_typo3 at obiwebs.be
Fri Nov 5 12:55:20 CET 2010

On 5/11/2010 12:23, Jigal van Hemert wrote:
> Hoi,

> (...)
>
> Voor zover ik weet kun je een gebied met content elementen niet beperken
> tot een bepaald element. Maar er is wel een andere mogelijkheid.
>
> Je kunt een Section Container maken waarin de redacteur meerdere
> sub-formulieren kan aanmaken/bewerken. [1]
> Denk bijvoorbeeld aan een FCE met een lijstje met links, waarmee de
> redacteur meerdere blokjes met titel en url kan aanmaken.
> TV gebruikt hierbij een IRRE interface, zodat ook drag'n'drop wordt
> ondersteund.

> [...]

Hoi Jigal,

Bedankt voor je antwoord.

Heb het ook overwogen voor de situatie met de afbeelingen.
Maar had gehoopt dat embedden van het content element in de FCE kon.

Vooral omdat de situatie met de extensie (2 kolommen) niet gaat via de
Section Container, en we zo verschillende werkwijzen moeten uitleggen
aan de eidgebruiker. Maar so be it dan. :-))

Wou vooral verifiëren dat ik niets over het hoofd zag.
Dat het toch via Typoscript zou kunnen.

Met vriendelijke groeten,

Koen Van Nuffelen