[TYPO3-UG Dutch] trage site en deprecation logging

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Thu Nov 4 20:11:37 CET 2010

Een van mij sites is behoorlijk traag geworden. Ik ben het aan het
onderzoeken al wisselt de snelheid nogal. Ik vind echter in mijn localconf
folder een depreciation log file van inmiddels 3MB groot de logfile
rapporteert slechts een bericht:

03-11-10 21:42: Usage of $ICON_TYPES is deprecated since 4.4.
The extTables.php entry $ICON_TYPES['news'] =
'../typo3conf/ext/tt_news/res/gfx/ext_icon_ttnews_folder.gif'; should be
replaced with
t3lib_SpriteManager::addTcaTypeIcon('pages', 'contains-news',
'../typo3conf/ext/tt_news/res/gfx/ext_icon_ttnews_folder.gif');
instead.

Voor mij als non-programmer is dit volkomen onduidelijk. Veel van de
emailwisselingen in dit "forum"gaan me boven de pet. Wie kan me zeggen hoe
ik dit probleem kan oplossen? En kan dit probleem voor een tragere site
zorgen?

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink