[TYPO3-UG Dutch] direct mail cronjob

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Nov 2 20:36:20 CET 2010

Ik merk als ik het met het volledige pad doe dat het wel goed gaat:

/web/www.****.nl/htdocs/typo3conf/ext/direct_mail/res/scripts/dmailerd.phpcron

Echter komt de mail nog steeds niet aan. Toen per gebruiker gaan
kijken en blijkt dat je per gebruiker ook direct mail moet activeren.
Wist ik veel ;-)

V Activate Newsletter
V E-mails ontvangen als HTML?

Nu komt de mail wel aan na het versturen van de cronjob. Jezus....
bijna de hele middag naar zitten kijken/turen ;-) LOL. Ik was dit aan
het bekijken voor iemand die vanaf excel naar csv via csv import
extensie de e-mailadressen gereed wilde maken in de .csv als
gebruikersgroep en deze import wilde gebruiken voor het versturen.

Nu weet ik dat in die csv in ieder geval ook die 2 vinkjes er bij
geimporteerd MOETEN worden wil het goed gaan.

Groeten,
Jordan