[TYPO3-UG Dutch] direct mail cronjob

Harm Wester info at westerworld.nl
Wed Nov 3 13:47:01 CET 2010

Hallo Jordan,

Als ik via Direct Mail een csv wil importeren naar de "address" tabel
(Module: Direct Mail; Optie: Ontvangerslijst), dan is er bij mij in stap
3 onderaan een sectie "Aanvullende opties" met de selectbox "Alle
ontvangers ontvangen HTML nieuwsbrieven".
Die vink ik aan en dan maakt het niet uit of dat veld wel of niet in de
csv zat (meestal niet).

Misschien helpt dit (ook) ;)

Groet / Greeting
Harm Wester