[TYPO3-UG Dutch] Ideal en commerce

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Mar 24 19:25:23 CET 2010

Hoi Otto,

Leuk om te zien dat er nu eindelijk iemand aan de slag is gegaan met
de ideal koppeling die wij vanuit GeefGratis gesponsord hebben een
paar jaar terug.

Voor zover ik kan zien ben je een heel eind maar werkt een belangrijk
stuk (niet) meer. De extensie is alweer een tijdje uit en dus
verouderd wellicht waardoor het met de nieuwere versies van typo3 /
tx_commerce niet 100% samenwerkt?

Wellicht moet je een bugreport melden via http://bugs.typo3.org en via
deze nieuwsbrief m.b.t. deze extensie en aangeven wat er nu niet meer
blijkt te werken. Ik verwacht dat er dan wel iemand vanuit Netcreators
een reactie zal geven op je bugreport. Zou jammer zijn als de extensie
het niet meer doet waardoor er nog steeds geen 100% ideal koppeling
via tx_commerce mogelijk is.

Wij hoopten als GeefGratis zo een belangrijke bijdrage te kunnen
leveren aan de typo3 community die waarschijnlijk wel geinteresseerd
zou zijn in een ideal koppeling met tx_commerce. Tot nu toe blijkt er
erg weinig gebruik van gemaakt te worden. De extensie is pas 98x
gedownload:
http://typo3.org/extensions/repository/view/nc_commerce_ideal/current/

Lijkt mij dat dit de extensie moet worden die voor Nederlanders
ecommerce via typo3 en tx_commerce mogelijk gaat maken.

Groeten,
Jordan