[TYPO3-UG Dutch] inloggen naar webshop

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Wed Mar 24 09:01:39 CET 2010

Hi list,

Ik wil het voor een klant mogelijk maken dat zijn klanten via zijn website
in kunnen loggen naar een webshop.

Ik heb hiervoor twee mogelijkheden.

*De makkelijke:*

Ik maak een link naar een externe pagina en daar vult de klant zijn username
en password in om in de webshop te komen.

*De moeilijke:*

Ik maak een formuliertje waar de klant zijn username en password in kan
vullen.
Wanneer hij op ok klikt komt hij in het hierboven genoemde externe scherm
maar onthoudt hij  de ingevulde username en password waardoor hij direct in
de webshop komt.

De webshop staat op een externe server.
nu wil ik dus voor de lastige variant gaan maar heb eerlijk gezegd nog niet
echt een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Is zoiets mogelijk om met powermail te maken en welke gegevens heb ik
hiervoor nodig zodat hij in kan loggen op de externe webshop?

Hoop dat jullie een tip voor mij hebben!

Groeten,

Arjan