[TYPO3-UG Dutch] No result from ImageMagick operation

Marcel Kieboom marcelkieboom at gmail.com
Wed Mar 24 10:19:33 CET 2010

Beste Eef Wesselink,

Wat betreft de rechten voor de directories typo3conf, typo3temp en uploads
die staan inderdaad goed. Zo niet was uiteraard Typo3 hier ook wel om gaan
schreeuwen in de wizard.

Vervelende is nu, ik heb nu versie 4.1 zoals een van jullie tipte nu
geinstalleerd voor een ander domein echter krijg ik daar hetzelfde probleem.
Met één verschil dat ik nu ook een php error tevoorschijn zie komen:
*Warning*: escapeshellarg() has been disabled for security reasons in *
/home/brogumnl/domains/
brogum.nl/public_html/t3lib/class.t3lib_stdgraphic.php* on line *2567
*
Ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben of dat dit zelfs de
veroorzaker is en dat deze error in m'n andere installatie onderdrukt werd?

Groetjes,

Marcel