[TYPO3-UG Dutch] No result from ImageMagick operation

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sat Mar 20 12:30:02 CET 2010

Dag Marcel,

Ik heb de thread even meegelezen.
Wees gerust. Imagemagick werkt perfect ook met de laatste versie van typo3. Dus probleem zit lokaal op de server waar het geinstalleerd is.

Het probleem is herkenbaar. Volgens mij had ik hetzelfde toen ik van 4.1 over ging naar 4.2  (en tegelijk naar een andere server)
Dat is al tijdje geleden. Maar wat ik me herinner is dat er een probleem was met de paden naar Imagemagick.
Dat wordt even puzzelen. Ten dele op te lossen door paden in typo3 installatie anders te zetten.
Maar ook door op de server even goed te zoeken, waar het programma nu echt staat. (en daar heb je de hulp van je leverancier mogelijk bij nodig).

Als je wilt, wil ik wel even meekijken. Vaak zien vreemde ogen een typefout of zo, eerder dan jezelf.

Vriendelijke groet, Eef