[TYPO3-UG Dutch] No result from ImageMagick operation

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Sat Mar 20 12:49:21 CET 2010

Hallo Marcel,

Voor wat het waard is:
Zelf ben ik niet zo'n fan van ImageMagick. Er is (bij mij in ieder geval)
altijd wel "iets" wat niet lekker werkt.
Daarom gebruik ik bij voorkeur GraphicsMagick. Ik heb daar nog nooit
problemen van welke aard dan ook mee ondervonden, werkt lekker snel, kleine
bestanden en alle bewerkingen functioneren...

Misschien 'n idee om eens te proberen?

Met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss