[TYPO3-UG Dutch] No result from ImageMagick operation

Marcel Kieboom marcelkieboom at gmail.com
Sat Mar 20 12:20:54 CET 2010

--Hans, bedankt voor je reply. Misschien is het een idee om andere versie te
gaan uploaden echter ben ik daar niet zo'n voorstander van. Op dit moment
sta ik ook met vrijwilligerswerk voor een poppodium voor de keuze welke
Typo3 versie ik ga installeren. Dit bij dezelfde hostingpartij.

--Jos, bedankt voor je reactie. Ik heb versie 4.3.2 geïnstalleerd. Wat
betreft de selectie die heb ik geprobeerd maar zonder resultaat. Dit kwam ik
ook tegen op de site http://www.bstar.de/ waar ze hier ook vermelding van
maken.

Al met al toch jammer gezien ImageMagick toch wel cruciaal is en Typo3 toch
altijd erg prettig werkt voor het opzetten van websites.

Groetjes,

Marcel