[TYPO3-UG Dutch] TypoScript error IE

pietroorda pietroorda at gmail.com
Sat Mar 6 09:27:29 CET 2010

Ik geef toe dat het wazig is:
de situatie is als volgt
een bezoeker met IE krijgt de melding als hij de site bezoekt.
als ik dan in Firefox, safari of iets anders niet IE kijk, loopt alles
prima.
render ik de pagina met de IE-extensie van Firefox, zie ik hem ook

Als ik dan in de BE decache clear, is het probleem voor een maand of wat
weer verdwenen.

Ik zal kijken of ik een screenshot heb gemaakt.

met vriendelijke groet,
Piet