[TYPO3-UG Dutch] TypoScript error IE

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Mar 7 11:47:43 CET 2010

Mijn foutmelding betreft dus wat anders. Zodra ik in IE8 een pagina
verwijder in typo3 kan het volgende gebeuren: IE8 crasht en komt terug
met in de adresbalk zoiets:

res://ieframe.dll/acr_depnx_error.htm#eendomeinnaam.nl,http://eendomeinnaam.nl/typo3/backend.php

en in de error tekst van IE staat dan dit:

A malfunctioning or malicious add-on has caused Internet Explorer to
close this webpage.

Windows Data Execution Prevention detected an add-on trying to use
system memory incorrectly. This can be caused by a malfunction or a
malicious add-on.

Dan verwacht je dat dit niets met typo3 te maken heeft maar met een of
andere vage addon die in combinatie met verwijderen in typo3 zoiets
oplevert. Ik heb naar de addons gekeken maar eigenlijk daar geen gekke
dingen gezien. Wellicht moet ik eens alle addons verwijderen om te
zien of het dan ook nog gebeurt.

Dit bovenstaande heeft dus niets met de vraag van Piet te maken en is
er alleen ter info omdat ik in eerste instantie niet wist wat Piet
bedoelde en dacht dat hij wellicht dit bedoelde. Dat is dus echter
NIET zo.

Groeten,
Jordan