[TYPO3-UG Dutch] TypoScript error IE

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri Mar 5 19:06:14 CET 2010

Hoi Piet,

Geen idee wat je precies bedoelt maar ik heb wel gemerkt dat het
steeds vaker gebeurt dat wanneer je in IE8 zit en je verwijderd een
pagina de kans aanwezig is dat je browser crasht. Dan krijg je echt
een vette foutmelding op het scherm. Of daar iets van typoscript in
staat weet ik niet. Mocht het me nog een keer gebeuren zal ik een
printscreen maken en vanuit een melding hier naar linken zodat jullie
allemaal kunnen zien wat er gebeurt. Geen idee of dit bij Piet
gebeurt.