[TYPO3-UG Dutch] Problemen met centreren en menu

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Tue Mar 2 09:42:39 CET 2010

On 2010-03-02 09:29:20 +0100, mahammer said:

> Beste Henk,
>
> Deze heeft de al een a:hover, a:visited en een a:. Beiden krijgen de CSS:
> color: white; Internet Explorer ziet dit als de kleur wit neem ik aan? OF
> moet dit overal: font-color: #ffffff; Raar dat andere browsers het menu wel
> goed pakken, maar het blijft helaas IE die moeilijk doet. Ook op Google heb
> ik actief gezocht op de functie: inherit
> (http://www.handleidinghtml.nl/css/eigenschappen/legenda/legenda02.html).
>
> Ik snap er niets meer van. :( Alvast bedankt voor jullie hulp!
>
> Mijn CSS opbouw is als volgt:
> [...]

Wanneer je eenmaal over de links bent geweest in IE, zie ik dat het
daarna gewoon zichtbaar is. Ik denk dat je moet zoeken in de jQuery.
Belangrijk is dat je - wanneer je een menu gebruikt dat iemand heeft
gepost - goed kijkt naar hun CSS. CSS is door middel van JS
overschrijfbaar, zoals zoveel dingen...

Succes!
--
Met vriendelijke groet,