[TYPO3-UG Dutch] Problemen met centreren en menu

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Sat Mar 6 13:30:57 CET 2010

Als je het probleem eigenlijk echt wil oplossen moet je zoeken naar een
manier om een drop-down menu te maken zonder javascript.  T'is trouwens
niet echt - good practice - om je hoofdnavigatie enkel en alleen van een
javascript te laten afhangen.  IE is vervelend, maar er zijn oplossingen
die puur CSS zijn en dus ook in IE correct werken.

Op 2/03/2010 9:42, Henjo Hoeksma schreef:
> [...]
>>> a:visited
>>> a:active

>>> a:visited
>>> a:active