[TYPO3-UG Dutch] Scheduler problemen op shared host

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Mon Mar 1 12:37:32 CET 2010

Als je het via de website activeert vraagt dat meer geheugen. Je roept dan
ook andere zaken aan. Zo onthoud PHP veel variabelen van TYPO3 tijdens het
proces, waardoor je tegen het max van je geheugen aanloopt.
Wanneer je via de command line direct dat script aanroept wordt alleen dat
script uitgevoerd en verder niet. Maar hoe kan je nou een cronjob uitvoeren
via je website? Een cronjob doe je toch altijd direct op het bestand, en dan
heb je het probleem niet. Volgens mij wil je iets aparts......

W-P