[TYPO3-UG Dutch] Scheduler problemen op shared host

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Mon Mar 1 12:25:50 CET 2010

> Maar heb toch nog een vraag, waarom werkt het wel als ik via de
Back-end
> handmatig de scheduler de job laat uitvoeren. De cron-job is toch
niets
> anders dan het uitvoeren van deze handeling?

Hm, eerste ingeving is dat de htaccess file waar je 80 mB set value in
staat, wel wordt uitgevoerd als je via web de aanvraag doet (via BE in
dit geval) en niet als je via de commandline/cronjob dit uitvoert.

Je zou kunnen proberen om de file welke je uitvoert aan te passen met
een ini_set en kijken of dat via de cronjob resultaat geeft?

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi