[TYPO3-UG Dutch] Scheduler problemen op shared host

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Mon Mar 1 14:06:19 CET 2010

Dank Pim,

dat was de oplossing! Door:
ini_set("memory_limit","32M");
te plaatsen binnen de php code van de file cli_dispatch.phpsh (die door de Scheduler, c.q. cron job wordt aangeroepen).  Wel even onthouden dat ik dat heb aangepast ;) (bij de volgende update).

Tnx voor de suggestie.

@ Willem,
ik probeer niets exotisch, gebruik alleen een extensie uit de core van TYPO3. Via de back-end kan je dus acties die uitgevoerd gaan worden via de uiteindelijke cron job handmatig aanvinken en laten uitvoeren.

Groeten Felippe

Op 1 mrt 2010, om 12:25 heeft Pim Broens - Redkiwi het volgende geschreven: