[TYPO3-UG Dutch] tt_news rendert subheader met <tab> er voor -> hoe krijg je dat weg?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jun 22 16:10:07 CEST 2010

Ik begin ergens te komen. Zodra ik een tt_news item toevoeg aan een
pagina gebeurt dit fenomeen. Nu met google zie ik opeens dit:

"" is the Byte Order Mark (BOM) of the Unicode Standard.
Specifically it is the hex bytes EF BB BF, which form the UTF-8
representation of the BOM, misinterpreted as ISO 8859/1 text instead
of UTF-8.

Probably what it means is that you are using a text editor that is
saving files in UTF-8 with the BOM, when it should be saving without
the BOM. It could be PHP files that have the BOM, in which case they'd
appear as literal text on your page.

The Unicode Consortium's FAQ on the Byte Order Mark is at
http://www.unicode.org/faq/utf_bom.html#BOM .

Leuk om te weten dat het hier waarschijnlijk door komt omdat dit
precies de tekens zijn die in de mailing staan maar ik heb geen idee
hoe dit opgelost te krijgen.

Iemand een idee / suggestie? Ik wordt gek van de mailing die telkens
met  binnen komen zodra ik tt_news aan een pagina toevoeg.

Groeten,
Jordan