[TYPO3-UG Dutch] Eerste upgrade naar v4.4.0 -> hangende typo3 (backend)

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jul 13 16:21:48 CEST 2010

On Tue, 13 Jul 2010 15:55:52 +0200, Jordan van Bergen
<jordanvanbergen at gmail.com> wrote:

>Iemand een idee?
>
>Ik heb een v4.3.3 geupgrade naar v4.4.0. De upgrade is goed gegaan.
>Echter als ik nu in de backoffice ga inloggen dan krijg ik deze tekst
>te zien:
>
>Verifying Login Data ...
>
>En dat staan dan een half uur in beeld. Ik kom dus niet ingelogd en
>kan dus niets meer in de backoffice. De frontoffice werkt gelukkig
>gewoon nog.
>
>Andere website op dezelfde omgeving wel probleemloos geupgrade en daar
>werkt wel alles. Zelfde upgrade procedure gevolgd.

> [...]

Ik heb het volgende gevonden aan extensies die de boel dwarsliggen
blijkbaar:

jQuery jquery 1.2.2
JavaScript Manager jsmanager 1.0.0
Elmar’s FAQ efaq 0.1.17

Ik gebruik dus die efaq extensie die jquery nodig heeft en jquery
heeft jsmanager nodig.

Door dit hele verhaal weg te gooien daarna wel na 10x proberen te
kunnen inloggen kon ik het ook weer installeren en werkt nu alles.
Deze bovenstaande 3 liggen de upgrade voor deze website al een paar
jaar dwars. Iemand een idee/suggestie of meer info over hoe efaq goed
te gebruiken of moet ik deze plugin laten voor wat het was?

Groeten,
Jordan