[TYPO3-UG Dutch] Eerste upgrade naar v4.4.0 -> hangende typo3 (backend)

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jul 13 15:55:52 CEST 2010

Iemand een idee?

Ik heb een v4.3.3 geupgrade naar v4.4.0. De upgrade is goed gegaan.
Echter als ik nu in de backoffice ga inloggen dan krijg ik deze tekst
te zien:

Verifying Login Data ...

En dat staan dan een half uur in beeld. Ik kom dus niet ingelogd en
kan dus niets meer in de backoffice. De frontoffice werkt gelukkig
gewoon nog.

Andere website op dezelfde omgeving wel probleemloos geupgrade en daar
werkt wel alles. Zelfde upgrade procedure gevolgd.

Iemand een idee/suggestie waar te kijken waar alles nu hangt?

Groeten,
Jordan