[TYPO3-UG Dutch] Eerste upgrade naar v4.4.0 -> hangende typo3 (backend)

Jochem Nabuurs jochem at roquin.nl
Wed Jul 14 09:18:37 CEST 2010

Jordan van Bergen wrote:

> Ik heb het volgende gevonden aan extensies die de boel dwarsliggen
> blijkbaar:
>
> jQuery jquery 1.2.2
> JavaScript Manager jsmanager 1.0.0
> Elmar’s FAQ efaq 0.1.17
>
> Ik gebruik dus die efaq extensie die jquery nodig heeft en jquery
> heeft jsmanager nodig.
>
> Door dit hele verhaal weg te gooien daarna wel na 10x proberen te
> kunnen inloggen kon ik het ook weer installeren en werkt nu alles.
> Deze bovenstaande 3 liggen de upgrade voor deze website al een paar
> [...]

Beste Jordan,

Ik ben niet echt bekend met efaq dus daarmee kan ik je niet van dienst
zijn, maar ik gebruik altijd irfaq en daarmee heb ik nog nooit problemen
gehad. Nu weet ik niet of er de mogelijkheid bestaat om te switchen maar
het is het overwegen waard als efaq al zo lang problemen geeft.

Veel succes.